Ripples Business Development heeft een actie opgezet voor een aantal Horeca ondernemers in Woerden onder de merknaam City Discovery.

Uit het persbericht:

De stad Woerden maakt zich op voor een eerste City Discovery. Tien enthousiaste horeca ondernemers hebben de handen ineen gesloten om de inwoners van Woerden in de komende wintermaanden te trakteren op een gratis consumptie. In totaal worden er maar liefst 3.000 consumpties beschikbaar gesteld variërend van huisgemaakt appelgebak tot een eigen gebrouwd biertje.

Vanaf 1 december zal de eerste deelnemer een gratis in ontvangst nemen;  Burgemeester Schmidt. In totaal zijn er 300 kaarten beschikbaar en geldig tot 28 februari. Bij het nuttigen van een gratis consumptie ontvang je een sticker op de actiekaart en zodra de deelname kaart vol is lever je deze weer in en maak je ook nog eens kans op een wellness weekend voor twee.

Met deze leuke actie worden meer leuke gastcontactmomenten gecreëerd en de gasten worden in de watten gelegd met een kado; een ontdekkingsreis bij de lokale horeca met een kans een wellness voor twee te winnen. De gast zal 1 consumptie gratis krijgen maar uit de praktijk is al gebleken dat het vaak niet blijft bij 1 consumptie. En als een nieuwe gast ontvangen wordt, ontstaat er een mogelijkheid om hem kennis te laten maken met de gastvriendelijkheid van de betreffende lokatie.

Wilt u ook een originele actie waarbij uw klant of gast beter en meer met u in contact komt? Wij denken graag met u mee!

Twitter: @Citydiscoveries