Klant erger je niet

Klant-erger-je-niet is een business game. De game is zeer geschikt voor toepassing in kleinere organisaties waar geen tijd is voor langdurige organisatie- en procesanalyses.

  • Inhoud
    In de game speelt u als team de medewerkers en managers van reisbureau TacticTravel. TacticTravel verkoopt aan consumenten en aan zakelijke klanten. De deelnemers streven ernaar om aan de klantwensen te voldoen en de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.
  • Doel
    – Beter inspelen op klantgericht gedrag
    – Het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren
    – De inzichten te gebruiken om in de eigen onderneming actie te ondernemen
    – Vaardigheden in de communicatie met (interne) klanten verbeteren
    – Motiveren van de mensen binnen de organisatie
  • Praktische informatie
    – Doelgroep is breed; secretaresse tot directeur kan meedoen
    – De workshop kan in 1 of 2 dagdelen gegeven worden
    – Maximaal 12 deelnemers per groep, minimaal 7 deelnemers
    – De investering bedraagt € 2.995 exclusief BTW per sessie