Fish!

Medewerkers spelen een enorme belangrijke rol bij het creeeren van klantbeleving. Fish! maakt de deelnemers bewust van deze belangrijke rol en geeft handvaten om je dagelijkse werk weer met passie uit te voeren.

  • Inhoud
    Op Pike Place, een markt in Seattle vind je de Pike Place Fish Market. Een doodgewone vismarkt. Alhoewel… vroeger was het een normale viswinkel met saaie, lange werkdagen, de stank van de vis en de kou van de koeling. Op een dag doorbraken ze de sleur: ze gingen spelen met hun producten, met hun publiek en met elkaar. En dit had én heeft een wonderlijke uitwerking op het verkoopteam en op de klanten. Door hun eigen houding te veranderen, wist het verkoopteam een totaal andere omgeving en een nieuwe werkmethode te creëren: FISH!
    De vier basisprincipes van de FISH! filosofie zijn:
    – Play: Werk niet, maar speel!
    – Make their day: Het is het feestje van de klant
    – Be there: Zet je volledig in
    – Choose your attitude: Jij bepaalt wie en hoe je wilt zijn.
  • Doel
    – Beter inspelen op klantgericht gedrag
    – Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden om klantgericht te werken
    – Vaardigheden in de communicatie met (interne) klanten verbeteren
    – Motiveren van de mensen binnen de organisatie
    – Motiveren, verbeteren van de spirit in een team
    – Verbeteren van de samenwerking intern en met klanten
    – Verhogen van de klanttevredenheid en moraal binnen de organisatie
    – Verbeteren van de winstgevendheid
  • Praktische informatie
    – Geschikt voor iedereen die met klantgerichtheid en teambuilding aan de slag wil
    – De training duurt een dagdeel
    – Maximaal 12 deelnemers per groep, minimaal 7 deelnemers
    – Investering bedraagt € 1.795 exclusief BTW per sessie
  • Deze training wordt door een erkende Fish! trainer uitgevoerd.