Aan de slag met uw meest enthousiaste relaties!

De Superpromoter, uw ambassadeur, uw fans, uw discipel. Oftewel uw klant die voor u in de bres springt als iemand iets negatiefs over u hoort, of u promoot als het maar even kan.

  • Inhoud
    – Verwachtingsmanagement; wat eist, verwacht en wenst de klant?
    – De enthousiaste klant
    – Promoter ≠ Superpromoter
    – Klantgerichtheid in de praktijk, een humorvolle en praktische presentatie over dit onderwerp.
    – Wat kan ik er zelf aan doen?
    – Hoe wordt de organisatie klantgerichter?
    – Tips & Trucs hoe kan ik het succesvol toepassen in mijn functie?
  • Doel
    – Beter inspelen op klantgericht gedrag
    – Bewustwording creëren van de successen van de organisatie
    – Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden om klantgericht te werken
    – Vaardigheden in de communicatie met (interne) klanten verbeteren
    – Motiveren van de mensen binnen de organisatie
  • Praktische informatie
    – voor iedereen die met het onderwerp praktisch aan de slag wil en iedereen die wil handelen vanuit de gedachte dat er geen betere reclame bestaat dan een enthousiaste klant
    – De workshop duurt een dagdeel
    – Maximaal 12 deelnemers per groep, minimaal 7 deelnemers
    – Investering bedraagt € 1.995 exclusief BTW per sessie
    – Iedere deelnemer ontvangt het boek “De Superpromoter” gesigneerd door de auteur Rijn Vogelaar
  • De Workshop wordt door een erkende Superpromoter Consultant uitgevoerd.